مشهد تقشعر له الأبدان! آدم 8 سنوات، وأخته 7 سنوات.تخيلوا لقوا نفسهم فجأة لوحدهم في الشارع! أبوهم سابهم ومشي، وأمهم اكتفت بساندوتشات وإزازة ميه، سابتهم قدام قسم الجيزة، وركبت ميكروباص وهربت.. وكأنهم مش ولادها، كأنها بتسيب "قطط" في الشارع
كتب يحي الداخلى
العيال كانوا واقفين في الشارع بيصرخوا من الخوف والوجع، لحد ما ربنا بعت لهم "حاج محترم" أنقذهم، ودلوقتي هما في رعايته.. بس مين يعلم إيه اللي جاي؟ ومصيرهم هيكون إيه؟
إيه اللي يخلي أب وأم يوصلوا لمرحلة الجحود دي؟ وليه بتخلفوا لو مش قد المسؤولية؟ ده سؤال كل واحد شاف الفيديو ده بيسأله.. حسبي الله ونعم الوكيل في كل قلب قسى على عيل .. لا حول له ولا قوة!
يا ريت لو حد يعرفهم أو يعرف أي تفاصيل عن أهلهم، يبلغنا فوراً أو يتواصل مع الجهات المختصة.. لازم الحقيقة تظهر، ولازم اللي عمل كده يتحاسب!
إنتوا إيه رأيكم؟ إيه العقوبة اللي تستحقها الأم والأب
التعليقات الأخيرة